Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wymiana uszczelki pod głowicą przez "fachowca"

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wymiana uszczelki pod głowicą przez "fachowca"

    Zamieszczone przez PieTrzaK
    Na Auchan 5,14 było ostatnio, ale jakoś się boję tam tankować.
    dlaczego :?:
    u mnie dystrybutory pod Auchanem oklejone są hologramami z certyfikatem jakości Orlenu, wielokrotnie również widziałem cysterny Orlrnu pod stacją. od lat tam tankuję.

    u mnie w Wawie, Auchan Wola-Park ON 5,13 juz przynajmniej miesiąc.

  • #2
    wymiana uszczelki pod głowicą przez "fachowca"

    Witam mam nadzieję że piszę post w dobrym dziale. Chciałbym opisać wszystko od początku:

    zakupilem Skode Octavie kombi 1U przed Nowym rokiem i wybrałem się nią do Belgii wraz z żoną do pracy. wszystko pięknie ładnie a tu pewnego dnia jadąc około 50 km do pracy rano kontrolka od płynu chłodzącego miga, i temperatura na 120 st C. Wydmuchało mi uszczelkę pod głowicą. Zaprowadziłem auto do polaka który naprawia auta tu w Belgii wieczorkami na czarno, sporo ludzi go chwaliło ale nie ja :cry: niby wszystko zrobione dzwoni do mnie po odbiór auta a tam klekot jak z ciągnika. no dobra on mówi żeby sie przejechać bo ten klekot to nic poważnego, ale samochód ma kopa dopiero przy 2300 obr/min. wjeżdżamy na warsztat jeszcze raz a pod silnikiem plama oleju wiec nie zabierałem auta tego dnia. Nazajutrz dzwoni zeby odbierac auto, olej był z niedokręconego powrotu smarowania turbiny, al klekot został i on twierdził ze tak może byc przcież to disel. nie chciałem mu juz zostawiać auta dłużej bo obiecałem koledze ze do zawioze na lotnisko (ok 70 km). niestety juz z tego lotniska nie wrocilem, ponieważ w połowie drogi powrotnej lomot z silnika i stoi. Mechanikowi temu nie dałem drugi raz grzebać w aucie tym bardziej ze on twierdził ze to nie jego wina i pieniedzy nie odda. Wysłałem Skode do Polski do kolegi mechanika a tam:
    -szkanki wszystkie pękniete a jedna całkiem jst połamana
    -szpilki na głowicy dokręcone każda innym momentem obrotowym, że dwie z nich odkręciły sie prawie bez użycia klucza
    - pompa Vacum sklejona sylikonem
    - koło pasowe na pompie wspomagania zgięte
    - przewody nie pomocowane
    - zawory wszystkie pogięte

    ogólnie zamówiłem drugi silnik ale jak teraz udowodnic temu mechanikowi z Belgii ze to jego wina skoro 3 mechaników w Polsce twierdzi że to jego wina a on sie nie chce przyznać do winy.???

    Komentarz


    • #3
      Powinieneś raczej szukać porady na forum prawnym.

      Komentarz


      • #4
        no moim zdaniem dupa blada

        nic mu nie udowodnisz bo jak? powiesz mu że Twój mechanik z PL powiedział że on to zjeb*ł? to on Ci powie że nie on tylko ten w PL...

        do tego jeszcze piszesz że gośc to robi na czarno...no sorry ale, moim zdaniem, dając nieznaniemu gościowi furmankę do zrobienia (z dość powazną awarią) to taki ryzyk-fizyk- gdzie w Twoim przypadku skończyło się negatywnie i jeszcze Cię to dość trochę $$ kosztuje

        Komentarz


        • #5
          pazerny dwa razy traci. Poza tym kolego powiadomie ci ejeszcze ze uzycie silikony na pompie tandemowej to raczej mozesz odrazu rozgladac sie za innymi pompowtryskami bo te juz po drobinkach silikonu zakonczyly lub zakoncza swoj żywot.

          Amator jakis a nie mechanik.
          Zapewne nie mial sprzetu do pewnych prac przy tym silniku i wyszlo jak wyszlo. A dodatkowo bedziesz mial nauczke na pryzszlosc.
          G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

          Komentarz


          • #6
            Pisalem o pompie Vacum do serwa, a poza tym ja mam silnik na zwykłej pompie a ni na pompowtryskch. No Widzicie jak to jest tylu ludzi mi mowiło ze to dobry mechanik a okazal sie dobrym kowalem. teraz ciezko powidziec bo rozrzad przeskoczyl jak walek rozrzadu stanol na peknietej szklance ale myslicie ze mogl od razu zle ustawic rozrzad skoro klekotal po naprawie a wczesniej nie??

            Komentarz


            • #7
              kokos607, wymień silnik i ciesz się ze szkodnika. Jak nie masz potwierdzenia naprawy u gościa, to nic mu nie udowodnisz.

              >>>moja srebrna kombi strzała<<<

              Komentarz


              • #8
                Można spróbować pojechać do niego pogadać i nagrać całą rozmowę na dyktafon trzymając go w kieszeni. Jeżeli dalej to nie pomoże to wykorzystać nagranie i podwalić go do skarbówki i jak go dupną to poleci mu po kieszeni, Ty nic nie odzyskasz a on również straci.

                Komentarz


                • #9
                  Gość na banka się nie przyzna :| Najgorsze jest to że zagranicą zamiast Polak Polakowi powinien pomóc to nie lepiej go wyru.....chac na kasę :twisted:
                  http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...5%BCowa-niunia
                  przedstawiam smerfetke

                  Komentarz


                  • #10
                    kokos607, gdzie ten mechanik działa? Brussel-Anderlecht?

                    Komentarz


                    • #11
                      nie to nie ten na Anderlecht przy IKEI. ten jest podobno dobry ale o tym moim też tak mowili narazie nie chce pisac gdzie on ma warsztat bo wczoraj dzwonil do mnie wieczorem i pytal co i jak jakby mu cos na sercu ruszylo.

                      Komentarz


                      • #12
                        Zamieszczone przez kokos607
                        narazie nie chce pisac gdzie on ma warsztat
                        Jak już załozyłeś taki temat, to się chociaż na Pw podziel który to taki spec jest.

                        Komentarz


                        • #13
                          czy pompa czy pompowtryski to niewielka roznica. Jest sznasa ze jak wytargal walek z glowicy to ze z szklanek nie sluscil oleju. Ksiazki podaja ze wystarczy ze po zalozeniu walka krzywka dusi pol godziny na popychacz ale z doswiadczenia kady wie ze to nie wystarcza. Nalezy pamietac ze zawory w gronym martwym punkcie są od tlokow zaledwie milimetr albo i mniej wiece jest bardzo duze ryzyko ze tloki przywala po zaworach. Nie robi sie tak. Poza tym jesli ktos rusza glowice i rozrzad to nie ma silnych by po zlozeniu nie wykonac kilku obrotow walem na sucho recznie- kluczme na wale korbowym. Wykrecasz swiwiece zaorwe i krecisz recznie bez problemu. Mozna tez pozniej i rozrusznikiem zakrecic chwilke. Jak ma cos uderzac to lepiej neich to bedzi ena rozruszniku jak na pracujacym silniku. Najlepiej to recznie- kluczem mimo wszystko.
                          G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X